De organisatie | Even voorstellen

MATH FOOIJ | Website | LinkedIn

Ik heb Open Coffee Maastricht in mei 2014 overgenomen en omgevormd tot de interactieve grensoverschrijdende netwerkmeeting die het vandaag de dag is. Een platform voor ondernemende mensen uit de euregio om actief te netwerken, te delen, te gunnen, elkaar te helpen en begeleiden.

Een groeiende community in de euregio waar crossborder en met een open mind kan worden samengewerkt en waar je als (startende) ondernemer kunt sparren met een aandachtig publiek.

Heel belangrijk, Open Coffee Maastricht is een plek waar zaaien een belangrijke kwaliteit is. Ervaring leert immers dat geven uiteindelijk veel meer oplevert dan alleen maar nemen.

Jan Poolen

JAN POOLEN | LinkedIn

Los van de maandelijks Open Coffee vind ik de interactie met België een belangrijk speerpunt. De meeste deelnemers aan de Open Coffee kunnen met evenveel gemak hun opdrachten uit Heerlen of uit Hasselt halen. Dus waarom zou je je potentiele werkgebied laten halveren door een landgrens? Of andersom; door ook aan de andere kant van de grens je contacten te leggen, verdubbel je je werkgebied.

Zelf ben ik een ZZP’er die op interim basis werkt. Als senior ICT’er heb ik meerdere opdrachten gedaan in de functies van informatie manager, project manager, interim IT manager, Service manager of adviseur. Daarbij vervul ik graag de brugfunctie tussen de techniek en de bedrijfsvoering.

Suhardi Looze

SUHARDI LOOZE | Website | LinkedIn

In 2013 gestart als ondernemer en begin 2015 verhuisd naar Maastricht.

Om ook in Zuid-Limburg en de euregio mijn netwerk te vergroten kwam ik al snel in aanraking met de Open Coffee Maastricht. Het laagdrempelige karakter en de sterke inhoudelijke invulling spraken mij direct aan.

Ondernemen doe je nooit alleen en ik ben ervan overtuigd dat samenwerking ook uit de meest onverwachte connecties kan komen. Als medeorganisator zorg ik er graag voor dat onze kernwaarden optimaal naar voren komen, dus; ontmoet, inspireer en leer!

Na mijn studie Commerciële Economie heb ik ervaring opgedaan bij een marketing- en evenementenbureau en bij een Fins techbedrijf.
Deze ervaring gebruik ik om ondernemers hun off- en online marketing naar een hoger niveau te brengen. Dat doe ik in 3 stappen: Vertalen, Verbinden en Verankeren.
Onder het mom van Pay It Forward help ik je graag vrijblijvend met je concrete vraag of probleem!

Raymond Hilger Administratiekantoor Finequi www.finequi.nl

RAYMOND HILGER | Website Hilger Administratie | LinkedIn

Netwerken is niet voor iedereen weggelegd. Het is juist het laagdrempelige karakter van Open Coffee Maastricht die het aantrekkelijk maakt voor iedere ondernemer.

Zelf kom ik uit een ondernemersgezin en was het een kwestie van tijd dat ik mijn eigen onderneming zou gaan opstarten. In 2012 heb ik na mijn rechtenstudie een incassokantoor opgestart, die wij nog steeds voeren.

Mijn partner is boekhouder en is twee jaar geleden in de zaak komen werken en hebben wij onze dienstverlening uitgebreid tot het administratiekantoor wat het nu is. Ben je benieuwd of wij iets voor je kunnen betekenen? Laat een berichtje achter en dan maken wij een vrijblijvende afspraak. Welkom bij Hilger Administratie!

HAYDEÉ VAN GEENE | Website | LinkedIn

In 2017 gestart als zelfstandige als aankoopmakelaar: ik begeleid mensen die een woning willen kopen vanaf de bezichtiging tot aan de overdracht bij de notaris, inclusief de onderhandelingen en de controle van het koopcontract. Erg leuk en boeiend om te doen!

Net gestart en dan loop je tegen zoveel zaken aan, waar je geen weet van hebt of waar je zelf net niet zo goed in bent. Na een aantal verschillende netwerkevenementen te hebben bezocht ben ik bij Open Coffee Maastricht terecht gekomen. Voor mij is Open Coffee Maastricht de netwerkbijeenkomst die nét dat extra geeft wat een startende ondernemer nodig heeft; laagdrempelig netwerken op een effectieve manier!

Ondernemers die mét en vóór elkaar werken. Kennis delen en elkaar wat gunnen. Hulp bieden waar dat mogelijk is, netwerken en sparren. Ik ervaar het telkens weer als een mooie bijeenkomst waar je iets aan hebt en waar je niet aan je lot over gelaten wordt.

Heb je vragen tijdens de bijeenkomst? Stel ze dan gerust!

MAICKEL GEURTS | Website | LinkedIn

Mijn naam is Maickel Geurts en sinds 2015 ben ik eigenaar van Picmaickel Bedrijfsfotografie en heb ik al meerdere professionele bedrijven geholpen aan een unieke vingerafdruk. Door middel van story-telling met soms een grappige twist laat ik mijn klanten hun eigen verhaal vertellen en zorg dat ze meer klanten krijgen door beeldmateriaal te schieten die potentiële klanten intrigeren om verder naar je te kijken.